Video posnetki so namenjeni odraslim, ki se želite naučiti enostavnega računalniškega programiranja z uporabo preprostega grafičnega vmesnika za programiranje – Scratch. Spoznali boste osnovne programerske koncepte in ukaze. Naučili se boste risanja z "želvjo grafiko", dela s spremenljivkami, koordinatami, vejišči in pogoji, naključnimi števili, sporočili in zelo pomembnim konceptom v programiranju to je drobljenju problema na manjše probleme. Strokovno temu rečemo dekompozicija.
Video posnetke lahko uporabljate na več načinov. Če ste začetniki, vam predlagamo, da si posnetke ogledujete enega za drugim tako, kot so navedeni v kazalu. Videoposnetki so pripravljeni tako, da je obravnavana tema čimbolj nazorno prikazana. Posnetke (ali dele posnetkov) si lahko ogledate večkrat in tudi sami poskusite ponoviti, kar je prikazano na posnetku.
Nekatere morda zanima samo neka točno določena vsebina. Za tiste predlagamo, da v kazalu poiščete ustrezen posnetek in si ga ogledate. Če se vam zdi vsebina video posnetka pretežka ali nerazumljiva, potem vam predlagamo, da si pogledate še kakšen posnetek pred tem. Včasih je namreč potrebno imeti določeno predznanje, da bi neko stvar lahko razumeli.
Pomembno je tudi, da pri reševanju problemov vztrajate, tudi ko imate občutek, da vam ne gre. Probleme lahko rešujemo na različne načine. Ni samo ene prave poti. S tem ko rešujete probleme tako, da rešitev sprogramirate, razvijate tako imenovano računalniško mišljenje, ki je za življenje v visoko tehnološko družbi vedno bolj pomembno in potrebno.
Želimo vam obilo ustvarjalne energije, idej pri reševanju problemov ter pronicljivost pri iskanju in odpravljanju napak. Vztrajajte in sodelujte.
Vsebina videoposnetkov se sklada z evropskim okvirjem digitalnih kompetenc za državljane (DigComp 2.1), področje kompetenc 3: Izdelovanje digitalnih vsebin, 3.4. Programiranje. Videoposnetke je zasnoval in posnel mag. Radovan Krajnc v okviru naloge Strokovna in razvojna podpora mreži Središč za samostojno učenje (SSU) na Andragoškem centru Slovenije. Izvedbo naloge je finančno podprlo Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport.